Dela med dig av dina dolda talanger


Ibland behöver vi skaffa nya färdigheter. Ibland behöver vi utveckla befintliga kunskaper. Men ibland behöver vi helt enkelt att uppvisa dolda talanger. För att identifiera de gåvor som vi tycker mest om att använda, de som vi aldrig får möjlighet att använda oss av de som vi gärna vill använda oftare och mer, och göra dom till en del av våra liv.

Det är så vi ökar vårt värde, bygger upp vår verksamhet och upprätthåller oss genom nästa fas i livet. Vi bygger en rad färdigheter som tillåter oss att tjäna pengar på så många sätt som möjligt.

Jag har tillbringat de senaste åren med att ge ut min musik. Efter mer än ett decennium av att skriva låtar och uppträda i hemlighet så har jag äntligen började dela mina egna låtar med världen, både live och i digital form. Idag kan alla dela med sig av sin musik på nätet.

Men här är situationen som jag befann mig i. Jag visste att jag hade musikaliska färdigheter som jag utvecklade, färdigheter som bidrog till min historia som individ. Jag visste att det fanns inneboende musikaliska gåvor som förtjänade en mer framträdande plats i mitt liv. Och det grämde jag mig över. Jag kände att jag höll något från världen. Som om jag inte utnyttjade de gåvor jag fått. Och det kändes inte bra.

Och så, fokuserade jag på att dela med mig av mina färdigheter som musiker på olika sätt.